WIJZONOL
Als producent van premium verf voor de professionele markt en de veeleisende doe-het-zelver loopt Wijzonol voorop met innovatie. Om dealers langdurig aan zich te binden, krijgen zij gratis een verfmengmachine als zij een afnameovereenkomst van vijf jaar afsluiten.
Verzoek aan Sorpasso in 1996
Maak een brochure voor de Moonen 83. Die opdracht heeft geleid tot het verzoek een advertentiecampagne te ontwikkelen voor 1997 en verder.
De uitdaging was om de naamsbekendheid onder de wereldwijde doelgroep te vergroten en die ervan te overtuigen dat Moonen de beste stalen en aluminium premium jachten maakt van 85 tot 150 voet.
De uitdaging was om de naamsbekendheid onder de wereldwijde doelgroep te vergroten en die ervan te overtuigen dat Moonen de beste stalen en aluminium premium jachten maakt van 85 tot 150 voet.
De strategie
Sorpasso heeft haar focus gelegd op bespoke/handgemaakte fashion in het luxury-segment. Couturier Frans Molenaar heeft zijn naam aan het merk gegeven en zijn kennis van kleuren is vertaald naar de nieuwe productnaam Haute Peinture.
Met zeer herkenbare printadvertenties in de woonbladen en POS-winkelmaterialen is de doelstelling van
70 nieuwe dealers in vier maanden gerealiseerd.
Met zeer herkenbare printadvertenties in de woonbladen en POS-winkelmaterialen is de doelstelling van
70 nieuwe dealers in vier maanden gerealiseerd.