We zijn specialisten in de marketing&communicatie voor premium brands. Daar hebben we ervaring in, kennis van en passie voor. We weten dan ook waar de kansen liggen voor de creatie van premium brands. Met dank aan de superyacht industry waar we al sinds 1995 veel campagnes voor ontwikkelen en voeren.
8 eigenschappen
van premium brands
1. Prijsstelling boven in de markt.
Klanten verwachten dat ze meer moeten betalen en hebben het gevoel dat het premium product dat ook waard is.
2. Klanten die trouw zijn aan het merk.
Klanten van premium brands demonstreren hun merktrouw door verhalen over het merk of product de vertellen. Ze zweren bij het merk en zijn ambassadeurs.
3. Een onderscheidend vermogen.
Klanten weten precies waarom ze het product kopen. Wat de onderscheidende meerwaardepropositie (belofte) is en hoe deze ingelost wordt.
4. Bieden altijd hoge kwaliteit.
Ze zijn vaak de kwaliteitsbenchmark in de markt, hetgeen in alle krochten van de onderneming/het merk terug te vinden is. De organisatie is er op ingesteld om voorop te blijven lopen en dat vind je terug in ieder detail.
5. Zijn eerlijk en authentiek.
Het zijn merken die trouw zijn aan zichzelf en consistent doen wat ze beloven. Maar ook met veel empathie luisteren naar hun klanten en zo weten hoe ze klanten aan hun merk kunnen binden. Ze zijn transparant en open. Mensen moeten premium merken vertrouwen.
6. Hoogwaardige uitstraling.
Een premium brand roept een prettig gevoel op, het raakt het hart. Er is altijd veel aandacht voor inrichting, design, campagnes, events, huisstijl, creativiteit en verpakking.
7. Grote aantrekkingskracht.
Ze hebben een grote aantrekkingskracht op klanten die bereid zijn meer te betalen voor iets goeds, op leveranciers die het beste kunnen leveren, op hoogwaardig personeel met ambities en staan altijd op het netvlies van de pers.
8. Grootste talenten.
Juist opgeleid personeel met veel ambitie en talent, voelt zich altijd aangetrokken tot premium merken/bedrijven. Ook bij personeelskrapte in de markt. Ze zijn nieuwsgiering, willen blijven leren en zoeken altijd naar succes. Voor uw bedrijf en zichzelf.