Borek tuinmeubelen
Als producent van premium tuinmeubelen voor de professionele horecamarkt en de veeleisende consument kreeg Borek de behoefte aan nieuwe dealers.
Verzoek aan Sorpasso
Ontwikkel een naam- en consumentencampagne waarmee Borek zich profileert als specialist in nieuwe kleuren en nieuwe dealers kan winnen.
De strategie
In overleg met de directie van Borek zijn dezelfde strategie en uitvoering gekozen als voor Wijzonol.
Sorpasso heeft haar focus gelegd op bespoke/handgemaakte fashion in het luxury-segment. Couturier Frans Molenaar heeft zijn naam aan het merk gegeven en zijn kennis van kleuren is vertaald naar de nieuwe merk/productnaam Haute Terrasse.
Sorpasso heeft haar focus gelegd op bespoke/handgemaakte fashion in het luxury-segment. Couturier Frans Molenaar heeft zijn naam aan het merk gegeven en zijn kennis van kleuren is vertaald naar de nieuwe merk/productnaam Haute Terrasse.
Er is een strakke en minimalistische collectie tuinmeubilair en parasols ontworpen in zijn kenmerkende kleurgebruik van zwart en wit.
Met zeer premium printadvertenties in de woonbladen, hoogwaardige brochures en POS-materialen in de winkel is de doelstelling van 11 nieuwe dealers gerealiseerd.
Met zeer premium printadvertenties in de woonbladen, hoogwaardige brochures en POS-materialen in de winkel is de doelstelling van 11 nieuwe dealers gerealiseerd.